Grafički dizajn
Poslužimo se definicijom grafičkog dizajna koju ćete naći na stranicama Wikipedije.
Grafički dizajn je vrsta primijenjene umjetnosti koja najčešće uključuje kombiniranje tipografije, ilustracije, fotografije i tiska, kako bi se vizualnom komunikacijom prenijela neka ideja ili poruka, u svrhu informiranja, uvjeravanja ili educiranja.
U novije se vrijeme grafički dizajn podjednako bavi i novijim tehnologijama, primjerice videozapisima, filmom ili multimedijom. Premda uglavnom vezan uz dvodimenzionalno, ne isključuje i bavljenje trodimenzionalnim objektima (ambalažom, industrijskim dizajnom, dizajnom izložbenih prostora pa čak i arhitekturom).
Iako oblikovanje formi zahtijeva kreativnost i poznavanje stilova (donedavna su grafički dizajneri u većini slučajeva bili školovani umjetnici: slikari ili grafičari), dvije su bitne značajke koje čine grafički dizajn različitim od umjetnosti i primijenjenih umjetnosti:
- poruku je potrebno oblikovati tako da je prepoznatljiva i razumljiva namijenjenoj publici
- dizajner mora voditi računa o tehničkoj izvedbi
Identum uslugu grafičkog dizajna i ilustracija nudi kao dio aktivnosti osmišljavanja vizualnog identiteta, ali i samostalno za pojedina komunikacijska sredstva:
- brošure, letci, posjetnice, plakati, memorandum, označivači, promotivni panoi,
- dizajn ambalaže, dizajn proizvoda
Također nudimo i grafičku pripremu za sve oblike tiska. Mi ćemo u vaše ime kontaktirati tiskaru i pomoći u finalizaciji tiska. Isto tako, ukoliko nemate dogovorenu uslugu tiska, ponuditi ćemo vam najpovoljniju opciju i vrhunsku kvalitetu, u suradnji s tiskarama – našim partnerima.
 |
Dizajn proizvoda i dizajn ambalaže
Osmislili ste novi proizvod kojeg želite plasirati na tržištu? Dopustite da mu udahnemo formu! Dizajn proizvoda i dizajn ambalaže - ovo je vrlo izazovan, kreativan i odgovoran proces, jedna od bitnijih etapa na putu do vašeg tržišta i jako utjecajni čimbenik uspjeha u promociji. Svatko bi želio imati takav proizvod, koji će osim kvalitetom osvojiti kupca i samim izgledom. Zapravo, kao i u životu, najprije se predstavljamo vanjštinom i tu osvajamo simpatije ili doživljavamo odbijanje. Izgledom proizvoda i izgledom ambalaže proizvod govori i komunicira, prije nego ga sam potrošač, kupac konzumira i uvjerava se u njegove ostale karakteristike (u kojem stupnju zadovoljava očekivanja kupca).
Naš se stručni i kreativni tim trudi udovoljiti svim zahtjevima tržišta i pomaže vam u kreiranju kanala promocije i prodajte. Pogledajte našu referentnu listu.
|